Proč český jogurt nejde na odbyt

05. 02. 2013 - EB

Andrej Babiš včera povolal 50 českých výrobců potravin, aby si dohodli strategii propagace českých výrobků. Jeden z přítomných, Zdeněk Jahoda (Emco), pro HN uvedl, že za propagaci českých výrobků je odpovědný především stát. Ať už s ním souhlasíte či nikoli, faktem je, že Státní zemědělský intervenční fond pod taktovkou Tomáše Jindry loni v září reklamní agentuře Comunica přidělil zakázku za 310 mil. Kč na propagaci loga Klasa v roce 2013. To je zhruba tolik, kolik za reklamu utratí mobilní operátor. Takže, kde jsou nějaké výsledky? Na to může odpovědět jedině vydavatel František Savov a jeho mediální kámoš Jaromír Soukup. Podle Jana Patery z M&M není Comunica ničím jiným, než Savovovou dvorní reklamkou, a Soukupova Médea nakupuje pro Klasu reklamní prostor. Pokud vás zajímá, odkud Soukup dotuje své akvizice „oslabených“ mediálních titulů, pokusili jsme se vám nastínit odpověď. Možná se ale mýlíme. Možná Soukup dojednal pro Klasu 90% slevu jako pro Jana Fischera. A možná se brzy český jogurt začne prodávat o sto šest.

Přečtěte si také v angličtině

Erik Best

Erik Best


Ve zpravodaji Final Word se spolu se svými spolupracovníky zabývám politickými a ekonomickými tématy, která hýbou Českou republikou. Vychází čtyřikrát týdně a denně ho čte více než 10 000 lidí. Potěší mě, když ho budete odebírat přes email, Facebook anebo Twitter.

Kontakt

Tel. 420 296 580 160
Fax. 420 224 221 580
e-mail: info@fleet.cz

 
RSS RSS Facebook Facebook
 

Vydavatel

E.S. Best s.r.o.
Soukenická 13
110 00 Praha 1
Česká republika

Přihlášení odběru

Zrušení odběru


FS Final Word
zavřít