Pražská válka o billboardy

02. 10. 2014 - EB

Pražská billboardová válka mohla ukončit primátorskou kariéru Tomáše Hudečka, ale zřejmě ztroskotá a bude mít opačný účinek. Společnost BigBoard, jejíž tajná vlastnická struktura evokuje Martina Romana a miliardy z ČEZu, utratila jmění, aby z Hudečka udělala nepřítele lidu kvůli změně pražských stavebních předpisů. Lidé to ale nikdy skutečně nepochopili a TOP 09 vede ve volebních průzkumech. Co mohlo ponouknout TOP 09, s těsnou vazbou Miroslava Kalouska na Romana, aby si změnou předpisů došlápla na BigBoard? V billboardové válce není nic jasné, ale zdá se, že v tomto případě měl na pražské radnici náměstek primátora Jiří Vávra více pánů. Možná je to Kalouskův člověk, a tím pádem i Romanův, ale firma JCDecaux byla na okamžik přesvědčivější. James de Candole nadnesl znepokojující možnost, že Roman s Andrejem Babišem uzavřeli dohodu, která by navždy překryla Romanova tajemství, ale ukládala by mu dát košem Babišově Nemesis Kalouskovi. To je téma pro další analýzu, až válka o billboardy doběhne.

Přečtěte si také v angličtině

Erik Best

Erik Best


Ve zpravodaji Final Word se spolu se svými spolupracovníky zabývám politickými a ekonomickými tématy, která hýbou Českou republikou. Vychází čtyřikrát týdně a denně ho čte více než 10 000 lidí. Potěší mě, když ho budete odebírat přes email, Facebook anebo Twitter.

Kontakt

Tel. 420 224 221 580
e-mail: info@fleet.cz

 
RSS RSS Facebook Facebook
 

Vydavatel

E.S. Best s.r.o.
Ovenecká 78/33
170 00 Praha 7
Česká republika

Přihlášení odběru

Zrušení odběru


FS Final Word
zavřít