Zeman a Rádio Svobodná Evropa

01. 02. 2018 - EB

Jednou z hlavních útočných strategií Jiřího Drahoše bylo spojování Miloše Zemana se snahou ruských tajných služeb o ovlivnění voleb. Drahoš neustále opakoval, že nepochybuje o tom, že má Rusko zájem na setrvání Zemana na Hradě. V posledních dnech kampaně Drahoše nepřímo podporovalo Rádio Svobodná Evropa se sídlem v Praze. Video profil Miloše Zemana zveřejněný 8. ledna začínal záběrem na tanky na Rudém náměstí a zdůrazňoval obvinění, že Zemanova kampaň byla v roce 2013 částečně financována podnikateli s vazbami na Kreml. Reportáž vydaná večer po volbách v ruštině uváděla, že byl Zeman opakovaně usvědčen z ohýbání faktů i zjevných lží. Zeman je možná jedním z nejvíc proruských evropských politiků, jak poznamenává Rádio Svobodná Evropa, je ale zároveň jediným prezidentem členské země NATO a EU, proti kterému brojí mediální entita se „základnou“ v jeho vlastní zemi a oficiálně financovaná cizí vládou.

Přečtěte si také v angličtině

Archiv

«únor 2018»
NePoÚtStČtSo
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728 

Vyberte rok

Kontakt

Tel. 420 224 221 580
e-mail: info@fleet.cz

 
RSS RSS Facebook Facebook
 

Vydavatel

E.S. Best s.r.o.
Ovenecká 78/33
170 00 Praha 7
Česká republika

Přihlášení odběru

Zrušení odběru


FS Final Word
zavřít