Tesco a umění prodeje

15. 12. 2011 - EB

Tesco zaznamenává na domácím trhu stálý pokles již po čtyři čtvrtletí. V Británii se prodeje propadly ve třetím kvartále o 0,9 %,přičemž v ČR jeho prodeje ve stejném období klesly pouze o 0,3 %. Jakkoli nejsou prodeje v Česku nic, čím by se Tesco mohlo chlubit, jsou pořád lepší, než v Británii. Vypadá to, že Philip Clarke by se mohl u Philipa Clarka ohledně prodeje lecčemu přiučit (český generální ředitel a globální prezident se shodou okolností jmenují stejně). Když například inspekce nachytala české Tesco při prodeji „kečupu“ s nižším než normou stanoveným 7% obsahem rajčat, Tesco prohlásilo, že výrobek přestane označovat jako kečup. Když Tesco nakoupilo falešný ruský sekt, u kterého bylo jasné, že se jedná o ubohou napodobeninu a navíc bez obsahu alkoholu, naskládalo ho do regálů hned vedle proslulého sektu Российское Игристое společnosti Bohemka s.r.o. a prohlásilo, že se odvolá proti soudnímu nařízení o stažení z prodeje. A když ministerstvo zemědělství řeklo, že pečivo vyráběné z mraženého těsta nemá být označováno za „čerstvé“, Tesco ČR prohlásilo, že by to nebylo v zájmu zákazníka.


Přečtěte si také v angličtině

Erik Best

Erik Best


Ve zpravodaji Final Word se spolu se svými spolupracovníky zabývám politickými a ekonomickými tématy, která hýbou Českou republikou. Vychází čtyřikrát týdně a denně ho čte více než 10 000 lidí. Potěší mě, když ho budete odebírat přes email, Facebook anebo Twitter.

Kontakt

Tel. 420 224 221 580
e-mail: info@fleet.cz

 
RSS RSS Facebook Facebook
 

Vydavatel

E.S. Best s.r.o.
Ovenecká 78/33
170 00 Praha 7
Česká republika

Přihlášení odběru

Zrušení odběru


FS Final Word
zavřít