Problém masmédií

07. 01. 2011 - EB

Největším problémem masmédií je, že jsou pro masy. Masy představují nejméně loajální čtenářstvo, nejvíce řeší, kolik co stojí, a nabízené služby potřebují nejméně. V před-internetové a před-krizové době toto nehrálo příliš velkou roli, jelikož vydavatelé měli monopoly nebo oligopoly a masy neměly mnoho zdrojů zpráv a informací. V dnešní době jsou však ti, kteří se zaměřují na masy, v úplně opačné situaci než předtím. Budou finančně smeteni těmi, kteří se jako Bloomberg nebo Reuter zaměřují na uzavřený okruh uživatelů ochotných platit značné částky, anebo těmi ostatními s uzavřeným distribučním kanálem jako Apple iTunes, kteří budou vydělávat, zatímco vydavatelé budou zanikat ve snaze sloužit masovému publiku, které již neexistuje. Čeští vydavatelé, stejně jako jejich zahraniční kolegové, se nás snaží ohromit svými novými mobilními aplikacemi, které činí jejich produkty všudypřítomnými. Jejich přežití však záleží na tom, zda dokáží najít model, který promění zprávy a informace opět ve vzácné.


Přečtěte si také v angličtině

Erik Best

Erik Best


Ve zpravodaji Final Word se spolu se svými spolupracovníky zabývám politickými a ekonomickými tématy, která hýbou Českou republikou. Vychází čtyřikrát týdně a denně ho čte více než 10 000 lidí. Potěší mě, když ho budete odebírat přes email, Facebook anebo Twitter.

Kontakt

Tel. 420 224 221 580
e-mail: info@fleet.cz

 
RSS RSS Facebook Facebook
 

Vydavatel

E.S. Best s.r.o.
Ovenecká 78/33
170 00 Praha 7
Česká republika

Přihlášení odběru

Zrušení odběru


FS Final Word
zavřít