Kalouskova chytlavá penzijní reklama

13. 09. 2011 - EB

Miroslav Kalousek je pověstný svými bonmoty a pohotovými reakcemi. Nyní všakpřichází i s chytlavým reklamním sloganem propagujícím druhý pilíř důchodovéreformy. Bude ještě potřebovat asistenci nějakého spin doktora jako je například MichalKuzmiak, aby ho doladil. Nicméně v nedělní Partii na Primě už prozradil, žemladí lidé, kterým není lhostejný jejich důchod, by měli do druhého pilíře investovat,protože v době, kdy půjdou do penze (tedy za 30–40 let), „nemusí být stát schopendostát svým závazkům“. Tak konečně víme, proč požadoval, aby byl druhý pilíř povinný– chtěl spasit lidi před kolabujícím státem. Ale moment, není to náhodou týžministr financí, který se tolik pyšní stoupajícím ratingem ČR díky svému kočírováníveřejných financí? A teď naznačuje, že státní penzijní systém může zkolabovat? Těsněpředtím, než začne prodávat státní dluhopisy pro veřejnost…? ée by za to mohla dna?


Přečtěte si také v angličtině

Erik Best

Erik Best


Ve zpravodaji Final Word se spolu se svými spolupracovníky zabývám politickými a ekonomickými tématy, která hýbou Českou republikou. Vychází čtyřikrát týdně a denně ho čte více než 10 000 lidí. Potěší mě, když ho budete odebírat přes email, Facebook anebo Twitter.

Kontakt

Tel. 420 224 221 580
e-mail: info@fleet.cz

 
RSS RSS Facebook Facebook
 

Vydavatel

E.S. Best s.r.o.
Ovenecká 78/33
170 00 Praha 7
Česká republika

Přihlášení odběru

Zrušení odběru


FS Final Word
zavřít