Jako opoziční radní patřil Tomáš Hudeček z TOP 09 mezi největší kritiky tramvají 15T od Škoda Transportation. Podle něj byly špatně konstruované a smlouva, kterou dával dohromady právník Miroslav Jansta, byla tunel. Přibližně v tu samou dobu začal Dopravní podnik hl. m. Praha jednat o změně smlouvy a snížení počtu tramvají. Krátce po nástupu do funkce starosty Hudeček vyžadoval, aby Škoda Transportation dopravnímu podniku rozkryla svoji vlastnickou strukturu. Minulý týden uzavřel dopravní podnik se Škodou dohodu. Počet tramvají se nesníží a veřejnost se nedozvěděla, kdo za Škodou celá ta léta stál. Vyjednavač dopravního podniku Radek Šnábl se snažil, seč mohl, ale docílil pouze toho, že Škoda přistoupila na odložení splátek a bezúplatnou instalaci klimatizace a wifi do vozů. Šnábla dopravnímu podniku doporučil Miroslav Kalousek, který si po Pavlu Bémovi zřejmě vzal na starost ochranu Škody a jejích vlastníků.
E.S. Best s.r.o.
Ovenecká 78/33
170 00 Praha 7
Česká republika