FSFinalWord.cz

Prosinec 12, 2004

Schkoda Autowerke

„PR je všude,“  prohlásil vydavatel Prague Tribune Philippe Riboton. „Je v každé řádce, kterou čtete, a v každém obrázku, který vidíte.“ Žádná společnost nemá lepší PR než Škoda Auto. Je sice 100% německá, dokáže ale působit česky. Pravidelně je oceňována různými českými nej a její bývalý šéf Vratislav Kulhánek byl jmenován manažerem roku, i když všichni věděli, že pouze zastupuje Wolfsburg. Kulhánek je sice pryč (byl povýšen do dozorčí rady a je teď mnohem slavnější kvůli tomu, že, ehm, nebyl agentem StB). Mediální přitažlivost Škody se najednou propadla. O pozornost se musí dělit s novou továrnou TPCA a jejím usměvavým japonským ředitelem. Počet lidí, kteří dokáží jmenovat nového šéfa Škody, by se navíc vešel do Fabie. Z hlediska PR si Škoda vybrala pro svou germanizaci zvláštní okamžik.

Vytištěno z: https://www.fsfinalword.cz/?page=archive&day=2004-12-10

© 2024 E.S. Best s.r.o.